تبلیغات
جدیدترین اخبار و مطالب جذاب - چگونه کسب و کار بهتری داشته باشیم؟
 
جدیدترین اخبار و مطالب جذاب
                                                        
درباره وبلاگ


مدیر وبلاگ : میهن بلاگ 99
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
فرهنگ کسب کار موفق چیست؟


خرید فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی,راه اندازی فروشگاه اینترنتی,فروشگاه ساز

۱. توجه به نیازهای مشتری، اینکه مشتری دقیقاً به چه چیزی نیاز دارد. اکثر فروشنده‌ها به‌دنبال فروش محصول خود و به‌دست آوردن سود بیشتر هستند نه اینکه مشتری چه می‌خواهد، چه نیازهایی دارد.

۲. در زمینه به افراد آموزش ‌هایی داده می‌شود که چه می بایست بکنند ولی بعد از راهنمای تمام به‌بهتر ی هم خواهند بود؟

چرا تمام مثل عمل نمی‌کنند با اینکه تمام همان آموزش را دیدند. جواب برخی افراد این است:

۱. مدیریت تفاوت می‌کند.

۲. محل کار یا استان تفاوت می نماید .

تمام این‌ها درست است اما دلیل اصلی این که تمام مثل عمل نمی‌کنند موارد زیر است:
۱-دانش

بعضی فکر می‌کنند برای شان کسر شأن است که در برنامه روش ی کمپانی کنند تمام چیز را کامل می‌دانند، در صورتی که این طرز اندیشه غلط است. افراد باید دانش کامل داشته باشند. به کارمندانتان افرادی که جهت شما کار می‌کنند بیاموزید که باید دانش کافی داشته باشند.
۲-مهارت

بایستی مهارت‌های ضروری را در زمینه کاریتان داشته باشید. گاهی افراد هنوز مهارت‌های قدیمی خود را که چندین سال پیش آن‌ها را به کار می‌بردند، مصرف می‌کنند. این مهارت‌ها دیگر منسوخ شده‌اند. می بایست مهارت‌های به‌روز را یاد بگیرند.
۳- داشتن انگیزه و رویکرد مثبت

به‌ندرت در مدارس دانشگاه ‌ها این مسئله را روش می‌دهند. درصورتیکه مهمترین مسئله‌ای که فرق بین افراد را به‌وجود می‌آورد رویکرد آن‌‌ها است. یک شخص ممکن است دانش و مهارت کافی را نداشته باشد، اما چنانچه انگیزه ضروری رویکرد مثبتی داشته باشد همواره موفق است. اما یک شخص ممکن است از دانش و مهارت خوب ی برخوردار باشد ولی انگیزه ضروری را نداشته و رویکرد بد داشته باشد. این شخص هیچ وقت خوب نمی‌شود.
چطور می‌توانیم مشتری‌های خود را نگه داریم؟

اگر از هر کمپانی ی پرسیده شود که خدمات خیلی بهتر ی را ارائه می‌دهید یا خیر، آن‌ها قطعاً به شما می‌گویند بله ما خدمات خیلی بهتر ی ارائه می‌دهیم. ولی خیلی ‌ها اینکار را نمی‌کنند.
خدمات خوب چیست؟

چنانچه کالاها را به مشتریان، درست و سر زمان و همواره انجام دهیم به این نمی‌گویند خدمات بهتر ، چون مشتریان دارند پول اینکار را به شما می‌دهند، شما بایستی همواره سعی بکنید کاری بیشتر از آنچه بایستی را انجام دهید.

فرض بکنید اتومبیل خود را جهت مرمت به تعمیرگاه برده‌اید. در زمان تحویل گرفتن اتومبیل مشاهده می‌کنید که نه‌فقط اتومبیل دقیق و طبق فاکتور مرمت شده بلکه آن‌ها اتومبیل شما را شسته‌اند، داخل آن‌را جارو کرده ‌اند و روی صندلی کنار راننده دسته گل یا یک بسته شکلات به‌عنوان جایزه قرار داده‌اند.

بایستی بین آن خدماتی که پولش را می‌گیرید خدمات مراقبت از مشتریان تمایز خوب ایجادکنید.
شما نیازی نیست که بهترین محصول یا بهترین قیمت‌ها را داشته باشید،اما اگر بتوانید خدماتی کم شبیه ارائه بکنید پیروز می‌شوید.

پیدا کردن فرصت‌‌ها جهت نگهداری مشتریان

دوآموزش هست:
۱– روش‌های ملموس:

روش‌هایی که تعرفه ‌بر است. تمام کارها و خدماتی که جهت شان پول خرج می‌کنیم، خدماتی که در قالب یک هدیه مانند یک اتوماتیک به مشتری می‌دهیم.
۲- روش‌های غیر ملموس:

روش‌هایی که زمان‌بر است. برای مثال فردی به دندانپزشکی می‌رود تا دندانش را پر نماید . بعد از اینکه به خانه برمی‌گردد دندانپزشک به او زنگ میزند جویای احوالش می‌شود. در اینجا وقت ی که دندانپزشک جهت این بیمار قرار می‌دهد بین ۲ تا ۳ دقیقه است.


جهت چه مشتریان را از دست می‌دهیم؟

۱ درصد از مشتریان فوت می‌کنند.
۳ درصد جابه جا می‌شوند.
۵ درصد به خاطر اینکه ارتباط ‌های دیگری را دارند می‌روند
۹ درصد به خاطر دلائل رقابتی به مجموعه دیگر می‌روند.
اما ۶۸ درصد به دلیل بی فرق ی کارکنان بوده

زیاد از افرادبخصوص ً در ایران در کسب کار به فکر رقیب هستند که رقیب چه می‌کند، این غلط بزرگی است. شما می بایست کسب و کارتان بر طبق مطالبات مشتریان باشد.
هزینه بدست آوردن مشتری ۶ مساوی نرخ نگهداری یک مشتری است.

چند راهکار مناسب

۱- با کارکنان طوری رفتار بکنید که انگار مشتریان شما هستند . به آن‌ها انگیزه بدهید، اگر شما با کارکنانتان خوب رفتار بکنید آن‌ها هم با مشتریان بهتر رفتار خواهند کرد.

۲- ارزش اسامی افراد، خیلی خیلی مهم است. از اسم افراد زمان ی که می‌خواهید صدایشان بکنید مصرف بکنید . افراد رفیق دارند اسمشان را بشنوند.

۳- تاکید بکنید بر کارهایی را که می‌توانید انجام دهید نه کارهایی که نمی‌توانید انجام دهید، نگویید ما نمی‌توانیم این‌کار را انجام دهیم بگویید ما میتوانیم فلان کار را انجام دهیم.

۴- ظاهر افراد اطمینان و اعتماد را جلب می‌کند، منظوراز ظاهر تنها نیست.

۵- همواره بگویید خیلی ممنون، خیلی متشکرم از اینکه ما را گزینش کردید.

۶- کمی بیش‌تر از آن‌‌چه انتظار می‌رود کار انجام دهید.

۷- اخبار بد را بگویید اگر نتوانستید کار مشتری را در وقت گفته شده انجام دهید با او ارتباط بگیرید و خودتان به مشتری بگویید قبل از اینکه او ارتباط بگیرد.

۸- صد درصد صداقت داشته باشید
هیچ‌کس به خاطر دانشش پول در نمی‌آورد، به‌خاطر کاری که با دانشش می‌کند پول در می‌آورد.



نوع مطلب :
برچسب ها :
لینک های مرتبط :




چهارشنبه 23 آبان 1397 07:03 ق.ظ
If some one desires expert view on the topic of blogging then i suggest him/her to pay a visit this webpage, Keep up the good
job.
چهارشنبه 23 آبان 1397 03:40 ق.ظ
Hi, all is going perfectly here and ofcourse every
one is sharing information, that's truly fine, keep up writing.
سه شنبه 15 آبان 1397 06:18 ب.ظ
Hey, I think your website might be having browser compatibility issues.
When I look at your blog site in Ie, it looks fine but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
I just wanted to give you a quick heads up! Other then that, excellent blog!
یکشنبه 13 آبان 1397 04:36 ق.ظ
What's up to every one, the contents present at this web site are
in fact awesome for people knowledge, well, keep up
the nice work fellows.
چهارشنبه 2 آبان 1397 11:11 ق.ظ
I am curious to find out what blog platform you happen to be working
with? I'm experiencing some small security issues with my latest website and I'd like to find
something more safe. Do you have any recommendations?
پنجشنبه 19 مهر 1397 04:11 ب.ظ
Hey there! This is my first visit to your blog!
We are a group of volunteers and starting a new project
in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You
have done a marvellous job!
دوشنبه 16 مهر 1397 03:26 ق.ظ
I am really thankful to the owner of this web page who has shared
this fantastic post at at this time.
یکشنبه 15 مهر 1397 08:37 ب.ظ
It's wonderful that you are getting ideas from this post as well as from our discussion made here.
یکشنبه 15 مهر 1397 01:15 ب.ظ
What's Going down i am new to this, I stumbled upon this
I have discovered It absolutely helpful and it
has aided me out loads. I hope to give a contribution & assist different users like its helped
me. Great job.
یکشنبه 15 مهر 1397 04:26 ق.ظ
Why viewers still make use of to read news papers when in this technological globe the whole thing is existing on web?
شنبه 14 مهر 1397 05:43 ب.ظ
Hi there this is somewhat of off topic but I was wanting to know if blogs use WYSIWYG
editors or if you have to manually code with HTML.
I'm starting a blog soon but have no coding experience
so I wanted to get guidance from someone with experience.
Any help would be greatly appreciated!
شنبه 14 مهر 1397 04:38 ق.ظ
Hey there would you mind letting me know which webhost you're
using? I've loaded your blog in 3 different browsers and I must say
this blog loads a lot quicker then most. Can you recommend a good web hosting provider at a
honest price? Cheers, I appreciate it!
جمعه 13 مهر 1397 03:43 ق.ظ
Hello colleagues, nice piece of writing and good urging commented here, I am really enjoying by these.
یکشنبه 15 مرداد 1396 09:56 ق.ظ
It's remarkable in support of me to have a website, which is
valuable designed for my experience. thanks admin
شنبه 31 تیر 1396 11:54 ق.ظ
It's enormous that you are getting thoughts from this post as well as from our discussion made here.
پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 03:12 ب.ظ
Hi there, every time i used to check webpage posts here in the
early hours in the break of day, for the reason that i enjoy to learn more and more.
سه شنبه 22 فروردین 1396 10:30 ق.ظ
Great post. I was checking continuously this blog and I am impressed!

Extremely useful information specially the last part :) I care for such info a lot.
I was looking for this particular info for a long time.
Thank you and good luck.
یکشنبه 13 فروردین 1396 11:08 ق.ظ
I every time used to read piece of writing in news papers but now as I
am a user of internet therefore from now I am using net for articles,
thanks to web.
جمعه 11 فروردین 1396 11:16 ب.ظ
My brother recommended I might like this website.
He was entirely right. This post truly made my day.
You can not imagine simply how much time I had spent
for this info! Thanks!
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر